top of page
חיפוש

איך נוצרים קמטים?

קמטים


עור הפנים שלנו בנוי משלוש שכבות עיקריות. אפידרמיס- השכבה העליונה, למעשה מה שאנו רואים כלפי חוץ. דרמיס- השכבה האמצעית שמלאה בתאי פייברבלאסטים שמתוכם יוצאים סיבי הקולגן והאלסטין. כל השכבה הזו חייה בתמיסה מימית הנקראת חומצה היאלורונית שסופחת, כמובן ,מים בצורה אדירה.


ושכבת ההיפודרמיס- שכבת השומן התת עורי.



למעשה סיבי הקולגן מייצבים את השכבה העליונה של העור שתהיה מוצקה, חזקה ולא תזוז. סיבי האלסטין יוצרים גמישות, כדי שלמשל אם נצבוט את העור הוא יחזור מיד לקדמותו. בעצם גם סיב הקולגן וגם סיב האלסטין הם כמו עמודי תווך שמחזיקים את השכבה העליונה שאנו רואים כלפי חוץ. אולם ככל שאנו מתבגרים אנו מאבדים בכל יום חומצה היאלורונית וכך סיבי הקולגן והאלסטין אובדים גם כן. אין מי שיתמוך בשכבה העליונה של העור והיא קורסת. כך נוצרים קמטים, חריצים ושקעים בעור.

הפתרון- סרום היום שלי, קרם היום וסרום הזהב שלי

סרום היום בעל ריכוז עצום של חומצה היאלורונית ייתן נפח לעור ומיד יזרז יצירה של סיבי הקולגן והאלסטין כך שאט אט הם יעמדו שוב איתנים ויחזיקו את השכבה העליונה של העור שקרסה ויצרה קמט. קרם היום שלי יזין את העור ויזרז גם הוא ייצור קולגן. סרום הזהב שלי עם 24 קראט מיד ילך לסיבי האלסטין, יחמם אותם ויחזיר להם את הגמישות והאלסטיות שאיבדו במהלך השנים.

3 צפיות0 תגובות
bottom of page